در بهار امسال محقق شد:
تولید انرژي خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 2 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 26 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا با اعلام اين خبر تصریح کرد: در این سه ماه بیش از یک میلیارد و 968 ميليون و 466 هزار كيلو وات ساعت انرژي خالص در واحدهای بخاری و بلوک سیکلترکیبی تولید و به شبكه سراسري برق كشور تزريق شد.

 

جهش 2 درصدی تولید انرژي خالص در نیروگاه نکا 

نوراله ادبی فیروزجائی با بیان اینکه در سه ماه گذشته حدود 82 درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخار و 18 درصد در بلوك سيكل تركيبي بدست آمد، گفت: در سه ماه ابتدای امسال بیش از 19.5 درصد انرژي تعهدي سالانه نيروگاه، طبق برنامه محقق شد.

وي همچنين با اشاره به افزایش فزاینده دمای هوا در کشور افزود: براي ارتقاء آمادگي واحدها برای توليد پايدار انرژی در ایام پيک مصرف فصل تابستان، با تلاشهای شبانه روزی همکاران ما عملیات تعميرات اساسي واحد دو گازي و بویلر2 بازیاب بلوک سیکل ترکیبی و همچنین تعميرات میاندوره ای و بازدیدهای دورهای همه واحدهای نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی به اتمام رسید و همکاران ما با توجه به فرایند سخت تولید برق بی وقفه در تلاشند تا در تولید مطمئن و پایدار برق و نیز آسایش مردم خللی بوجود نیاید، اما از مشترکان فهیم تقاضا داریم که مثل همیشه با مدیریت کردن مصارف انرژی خود در زمانهای اوج مصرف، به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا انشاءا... پیک مصرف تابستان را بدون مشکل سپری کنیم. 

نيروگاه شهيدسليمي نکا با 4 واحد بخار440 مگاواتی، 2 واحد گازي 137.6 مگاواتی و يک واحد بخار سيکل ترکيبي با ظرفيت 160 مگاوات و تأمین بیش از 4 درصد برق کشور نقش موثري در پايداري شبکه سراسري برق کشور دارد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار